Thursday, January 19, 2012

Tahun 2012 Penuh Harapan

Dah lama rasanya tak menulis. Aku baru saje keluar dari wad ni. ari tu duduk kat Ampang Puteri dalam 5 hari gak le sebab denggi. berita pon ade cakap yg sekarang ni musim denggi sebab perubahan cuaca yang tidak menentu. aku rasa sebenarnya kita pon main peranan penting jugak untuk memastikan tempat pembiakan nyamuk tidak wujud di kawasan rumah kita.

Sari dua ni jugak agak menyakitkan hati bila tgk berita pasal bola sepak Mesia ni lebih-lebih lg pemain import kelantan. aku rasa dalam ramai2 pemain import. pemain import kelantan yang paling tak leh pakai hahahaha..yg lain ok. Pemain tempatan pulak aku tgk yg menonjol...caya caya...

dany Atwi

Tahun 2012 ni, adalah tahun yg penuh pengharapan. harap-harap aku boleh laksanakan projek aku yang tertangguh agak lama...nak tambah banyak lg Ilmu dan aku nak buat balik hobi aku yg jugak tertangguh...hahahaha buat grafik dan video...uyehhhh!!! jumpa lagi...
comments

No comments:

Post a Comment